EverBetter. Vaivatonta arjen asiakkuusjohtamista sinun ja asiakkaasi tärkeimmissä kohtaamispisteissä.
Luo läpinäkyvä prosessi lupauksesta (tarjous, sopimus, suunnitelmat) aina lunastukseen (palautteet ja seuranta).
Digitaalinen palvelualusta, joka vapauttaa rutiineista ja antaa enemmän aikaa asiakaskeskusteluun.
Luo, muokkaa ja julkaise asiakaspolun tärkeimpiin kohtaamispisteisiin liittyvät asiakirjat. Palvelussa myös tarvittaessa valmiit mallipohjat asiakas- ja yritysasiakirjoille.
Luo, jakele ja analysoi asiakkaan palautteet tarjouskommenteista reklamaatioihin. Palvelussa myös valmiit kartoitus- ja kyselypohjat eri tarkoituksiin.
Asiakkaan jatkuva NPS ja muut KPI:t automaattisesti laskettuna. Sinulla on käsi asiakkaan pulssilla koko ajan.
Hyödynnä asiakirjoissa taustajärjestelmien lisätiedot. Valmiit integraatiot mm. Word, Excel, BI-analytiikka, CRM. Lisäksi yritystiedot haetaan automaattisesti YTJ-palvelusta.
Luo asiakkaasi ja sinun välille dialogi. Hyvän asiakasdialogin keskeiset periaatteet ovat johdonmukaisuus, osallistaminen, tilannetietoisuus ja välitön palaute.
Kerro asiakkaallesi mitä aiot tehdä.
Anna hänen nähdä, että teet sen.
Varmista että olet tehnyt sen.
Kysy onnistuitko ja mitä muuta voisit tehdä.
Voit käyttää mahdollisimman vähän aikaa rutiinityöhön ja enemmän aikaa todelliseen lisäarvoon - onnistuneisiin ostopäätöksiin ja parempaan asiakastyytyväisyyteen.
Luo asiakirja tai palautekysely valmiista komponenteista drag-and-drop. Julkaise. Helppoa!
Siihen mihin meni ennen tunteja ja siirtyi huomiseen, teet minuuteissa ja TÄNÄÄN!
Käytät vähemmän aikaa, teet vähemmän virheitä, nopeutat asiakkaan ostopäätöstä.
Pyydä esittelyä jo tänään.